Ревю: По следите на злото - Крис Картър

Издателство: Ера 
Поредица:  Робърт Хънтър
Брой страници: 408
Година на издаване:2019 г.
Цена : 17,00 лв. 
Резюме: 
Той е... зло в човешка форма
"Гарсия никога не беше виждал партньора си такъв, какъвто беше в момента.
Ако не го познаваше добре, той би се заклел, че Хънтър изглежда уплашен."
Той е най-опасният и жесток сериен убиец, който агентите от ФБР някога са срещали. Притежава изключителен самоконтрол, обширни познания по криминална психология и опит с хипноза. След три години, прекарани в затвор с максимални мерки за сигурност, все пак успява да избяга. И е много, много ядосан...
В килията той е планирал отмъщението си до последния детайл. Сега е време да го реализира. Да накара човека, отговорен за арестуването му, да страда. Да го принуди да се включи в игра, която няма никакъв шанс да спечели.
Този човек е... Робърт Хънтър.

Ето и част от другите книги на Крис Картър - Престъпен ум , Склуптора , Отмъстителят , Смъртоносно обаждане .  

Както многократно съм споменавала обичам да чета подобен тип кървави трилъри , а Крис Картър  е сред любимите ми автори.Това е десетата книга от поредицата му за невероятния Робърт Хънтър и за пръв път имаме обвързаност в сюжета с друга
история от поредицата. В настоящата книга се срещаме отново със стария познайник и състудент на Робърт - Лушън познат ни от  "Престъпен ум". Определено бях изненада от връзката между книгите и ми трябваше малко време , за да се върна назад и да си припомня историята от шестата по ред книга , но бързо влязох в ритъм . Лично аз определям "По следите на злото " като малко по- различна  книга от останалите , доста по лична ,по задълбочена ,не толкова кървава  , но доста по психологически насочена и въздействаща. 
Историята започва без излишни встъпления и подробности , а  директно се преминава към новината за бягството на Лушън от един от най- строго охраняваните затвори и посланието , което той е оставил към Робърт. От тук на сетне паралелно проследяваме действията на Лушън и на сформирания екип за залавянето му , където главно действащо лице е именно Робърт . Дори и да не сте чели "Престъпен ум " , това няма да Ви попречи да везете в ритъма на историята и бързо да навържете нещата. В тази книга авторът обръща повече внимание на играта на котка и мишка , на планът за отмъщение на
Лушъм и начините му да накара Робърт да страда. Определено очаквах повече убийства и детайлни описания , но пък автора е наблегнал на сложния замисъл и уникалните планове на Лушън .Ако сте фенове на автора определено ще се насладите на книгата и когато свърши ще искате още. Самата аз я прочетох за два дни и не исках да свършва , а сега ми остава да се надявам ,че ще има и следваща книга от поредицата . 


2 коментара:

  1. Аз днес започнах "Хамелеонът се завръща". Брутално добро начало. Поне ще съм спокоен, че и занапред поредицата запазва високо качество :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О да , всичките книги на автора според мен са добри , супер брутални , на моменти дори извратени , но пък се четат много бързо и поглъщат цялото внимание на читателя. Надявам се творчеството на Крис Картър да ти хареса :) Ще чакам отзиви :)

      Изтриване