September and October Wrap up & November TBR

Здравейте книжни мишлета ,
както сте забелязали и от заглавието ,реших да обединя прочетеното от мен за септември и октомври в един пост , тъй като книгите  не са много. Няма да се оплаквам отново как не ми стига времето за четене и т.н.т .. ,а
директно ще премина към заглавия и мнението ми за тях.

1. Мрак - Джилиан Флин 
Имах желание да прочета книгата мноооого отдавна и съдейки по филма "Не казвай сбогом" и по самото заглавие на книгата , очаквах нещо наистина мрачно , държащо ме в напрежение и пораждащо дори страх у мен. Но до известна степен книгата ме разочарова . Историята се развиваше малко бавно , никак не ми допадна поведението на героите и в крайна сметка дори финала  не успя да ме удовлетвори напълно.За сега това си остава първа и може би последна книжна среща с авторката.

2.Ние срещу всички - Ф. Бакман 
Думите тук са излишни , когато говоря за Бакман   може би винаги се повтарям с това колко прекрасна е книгата , как ме е докоснала и колко истински са персонажите в историята , но .. всичко това си е самата истина. Всяка следваща книга ми харесва все повече и повече и за сега "Ние срещу всички" определено оглавява класацията. Не знам как автора е успял да събере в 500 страници толкова човешки истории , толкова обществени и морални проблеми на обществото ни , толкова болка , сила и вяра.

3.Забравена истина - К. А. Тъкър
Авторката беше непозната за мен ,но пък историята се оказа увлекателна ,макар и доста предвидима. В книгата ставаме свидетели не само на романтична любовна история , но и на някои житейски уроци . Главните герои ми бяха симпатични , макар Алекс да беше леко вятърничава и наивна . Цялостното ми впечатление е ,че книгата
става за убиване на времето,  без да е нещо супер оригинално и запомнящо се .

4. Подсъзнанието може всичко - Дж. Кехоу
Много съм слушала и чела за тази книга , но в крайна сметка нямаше конкретна причина , за да се реша да я прочета .... случи се спонтанно ,но явно е било в подходящото време , тъй като написаното от Кехоу много ми хареса. Естествено прочитането на тази книга няма как да промени из основи живота ми и да ме направи супер богата и успешна , но  затвърди в мен идеята за позитивното мислене като начин на живот .Целта ми е да се  науча да гледам на всичко от положителната страна , да се опитам да намеря нещо позитивно , а не веднага да проявявам негативизъм .Опитвам се де не бъда непрекъснато недоволна от нещо , а напротив , да си  напомням за колко много неща всъщност съм доволна. В това отношение книгата много ми помогна и смятам,че е едно полезно четиво  , което може да не промени живота Ви , но поне ще внесе малко позитивизъм в него.

5. За кого се сещаш ,когато се сещаш за някого - К. Трендафилов
Напоследък името на автора нашумя много и подтиквана от чисто любопитство исках да прочета нещо написано от него и тези стихове бяха единственото ,което намерих (Не знам дали книгата "Затворисърце" я има в електронен вариант) Не разбирам много от поезия , но определящото за мен е да  събуди някаква емоция в сърцето ми , да ме накара да чувствам , да ме развълнува или натъжи , да ме разчуства или ядоса. За съжаление по -голяма част от стиховете на К. Трендафилов ми бяха ...безразлични .  Имаше няколко добри попадения , стихове ,които препрочитах по няколко пъти и
които харесах , но истината е ,че очаквах доста повече.

6. Магията на подреждането -Мари Кондо
Книгата  попадна в полезрението ми доста спонтанно  и я прочетох с огромно удоволствие , а най- хубавото е ,че научих доста полезни  и практични начини за подреждане , изхвърляне и организиране на вещите.Ако сте любопитни да разберете каква магия открива авторката в подреждането или просто сте затрупани с твърде много ненужни вещи ,Ви препоръчвам да  хвърлите едно око на книгата.

7 .Нещата ,които синът ми трябва да знае за света - Ф. Бакман

Нямаше как да пропусна любимия ми Бакман и последната му книга , която е доста по -различна , лична и истинска. Може би ми се искаше да има някаква история , да е тип художествена литература , а не толкова  разказване на забавни случки и истории съпътстващи отглеждането на едно дете . Не ме разбирайте погрешно - книгата ми допадна , но съм свикнала да очаквам нещо друго от Бакман и тази своеобразна изповед и разголване на личния живот  ме хванаха неподготвена .

И май това бяха всички заглавия прочетени за двата месеца. Да ,знам че не са много, но .... все пак това е . В момента чета "Сборище на сенки "на В. Е.Шуаб и не знам защо , но ми върви малко мудно. Първата книга от трилогията ме впечатли доста и възложих големи очаквания и на втората , но ще видим дали ще ги оправдае. След като я завърша ми се чете някакъв трилър , нещо плашещо и дори кърваво (знам ,че звуча като психопат , но .. не съм :Д ) С това се изчерпват плановете ми за предстоящия месец ноември , но да не забравяме и намалението на Сиела ,което предстои и от където , най -вероятно ще се сдобия с нови попълнения в библиотеката. 

0 коментара:

Публикуване на коментар